Gyakran ismételt kérdések

MI AZ A RATINGHUNTER?

A Ratinghunter egy teljes körű online reviewkezelő platform, amit vállalkozásoknak fejlesztettek ki azért, hogy segítsen az online értékelések gyűjtésében, kezelésében és fejlesztésében.

MILYEN VÁLLALKOZÁSOKNAK SEGÍT A RATINGHUNTER?

A Ratinghunter olyan vállalkozások számára készült, akiknek növelniük kell az online hírnevüket, több értékelést szerezniük, és hatékonyan kezelniük a visszajelzéseket, függetlenül az üzlet méretétől és az iparágtól.

KIPRÓBÁLHATOM A RATINGHUNTERT VÁSÁRLÁS ELŐTT

Természetesen, ingyenes próbaverziót kínálunk, hogy először saját tapasztalatból is megismerhesse a Ratinghunter funkcióit és előnyeit.

MIK AZOK AZ ÉRTÉKELÉS-KÁRTYÁK?

A kártyák lehetővé teszik, hogy az ügyfelek egy érintéssel értékelést hagyhatnak. NFC technológiával működnek, melyet szinte az összes modern okostelefon támogat. Lista: itt

MILYEN PLATFORMOKON GYŰJTHETEK ÉRTÉKELÉSEKET A RATINGHUNTER SEGÍTSÉGÉVEL?

A Ratinghunter támogatja az értékeléseket olyan népszerű platformokon, mint a Google, Facebook, Yelp, TripAdvisor, Trustpilot, Booking.com, AirBnB, Google Play, App Store, Agoda, Amazon, eBay, Yellowpages, Hotels.com, Opentable, HealthGrades, RateMDs, Zocdoc, BBB, Foursquare, Zillow, Etsy, + egyéni integrációk

Brandelhető a folyamat?

Igen, a Ratinghunter lehetővé teszi az értékelési kérések üzeneteinek és landing oldalainak testreszabását, hogy azok illeszkedjenek a vállalkozásához és üzenetéhez.

"HOGY KEZELHETEM A NEGATÍV ÉRTÉKELÉSEKET A RATINGHUNTER SEGÍTSÉGÉVEL?

A Ratinghunter lehetőséget kínál a negatív visszajelzések privát kezeléséhez, hogy a problémákat megoldjuk, mielőtt azok nyilvánossá válnának.

Vágjunk bele! Mit kell tennem?

Csupán regisztrálj ingyenes próbaverziót az oldalunkon, és csapatunk segít az elindítási folyamatban.

ÚJ: Reagálj az értékelésekre mesterséges intelligencia segítségével!

X